dzisiaj: 24, wczoraj: 22
ogółem: 1 013 487
statystyki szczegółowe
Turbokozak - to taka nasza wewnętrzna zabawa. Konkurencja, która pokazuje, kto ma najlepszą technikę piłkarską wśród naszych trenujących zawodników. Konkurencja TurboKozaka przeprowadzana jest raz w roku, na koniec sezonu. Zawodnik, który wygra dostaje nagrodę (piłkę), uznanie reszty ekipy i uścisk dłoni Trenera :).
Konkurencja Turbokozaka przeprowadzana jest osobno w grupie Orlików oraz w grupie Trampkarzy.
Test TurboKozaka składa się z:
1). Żonglerka piłką - liczymy każde dotknięcie stopą jako 1 pkt. (po każdym dotknięciu, stopa musi być położona na podłożu). Zawodnik podejmuje dwie próby, które się sumuje. Siedmiu najlepszych zawodników może przejść do następnej konkurencji (nr.2)
2).Test strzału do bramki z określonego miejsca - zawodnik uderza piłkę do bramki pięciokrotnie z jednego z trzech następujęcych punktów na boisku ( wybiera sobie sam).
a) punktu łączącego pole karne z linią końcową boiska
b) punktu leżącego na lini pola karnego, oddalonego od linii końcowej o 1 m.
c) punktu leżącego na linii pola karnego, oddalonego od linii końcowej o 3 m.
Punktacja jest następująca: za każdy celny strzał zawodnik otrzymuje a - 30 pkt , b - 20 pkt, c - 10 pkt. W sumie maksymalnie za ten test można otrzymać 150 pkt (wyłącznie wtedy, gdy zawodnik oddał pięć celnych strzałów z punktu - a). Pięciu najlepszych po dwóch ww. konkurencjach przechodzi do konkurencji nr.3.
3). Dośrodkowania piłki do celu - Zawodnik uderza stojącą piłkę wewnetrznym podbiciem dowolnej stopy do celu, który stanowi kwadrat o bokach 5 m. Piłka która jest uderzona musi w powietzu dolecieć do wnętrza kwadratu i odbić się w nim. Blizszy bok kwadratu jest oddalony od linii uderzenia piłki o - Orliki 15 m, Trampkarze 20 m. Zawodnik uderza piłkę 5 razy, a każde trafienie liczy się za 30 pkt. Maksymalna ilość punktów w tej konkurencji wynosi 150 pkt. Trzech najlepszych zawodników, po trzech konkurencjach przechodzi do konkurencji nr 4.
4). Obij poprzeczkę - zawodnicy oddają strzał w poprzeczkę z 16 m. Za każdy celny strzał zawodnik otrzymuje 30 pkt. Zawodnik ma do oddania 5 strzałów i może zarobić w sumie 150 pkt.
TurboKozakiem zostaje osoba, która uzyskała największą liczbę pkt. z tych czterech konkurencji.